مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-26پزشكي

علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است


معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر رعایت بهداشت در مدارس، استفاده از ماسک در اماکن و محیط های سرپوشیده با جمعیت زیاد و شست وشوی مرتب دستها را نکاتی ساده و کارآمد جهت پیشگیری از انتقال بیماری ها عنوان کرد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر رعایت بهداشت در مدارس، استفاده از "ماسک" در اماکن و محیط های سرپوشیده با جمعیت زیاد و شست وشوی مرتب دستها را نکاتی ساده و کارآمد جهت پیشگیری از انتقال بیماری ها عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به مناسبت بازگشایی مدارس، درخصوص لزوم رعایت بهداشت و سلامت در مدارس، گفت: اول مهر، برای همه ما، یادآور خاطرات فراموش نشدنی دوران تحصیل است، دوران حرکت به سوی فرداهای روشن و آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن، بنابراین وظیفه خود می دانیم که در این مسیر، فرزندان این مرز و بوم را همراهی کنیم.

وی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان در مدارس همواره از موضوعات مورد تاکید وزارت بهداشت بوده است، افزود: در این راستا، وزارت بهداشت در هماهنگی با وزارت آموزش و پروش و با همراهی دانش آموزان، نقش خود را به عنوان متولی و حافظ سلامت جامعه در پیشبرد برنامه سلامت دانش آموزی، ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است

علائم سرماخوردگی در دانش آموزان را جدی بگیرید/کرونا تمام نشده است