مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-08ورزشي

بازگشت چادرملو به نوار پیروزی؛ پرسه در حوالی صدر جدول


چادرملو اردکان با پیروزی مقابل تیم شهر راز شیراز، هم امتیاز با تیم صدر نشین و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

- ایسنا/یزد چادرملو اردکان با پیروزی مقابل تیم شهر راز شیراز، هم امتیاز با تیم صدر نشین و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

در ادامه برگزاری رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، تیم شهر راز شیراز عصر روز گذشته (شنبه 15 مهرماه) در ورزشگاه حافظیه میزبان چادرملو اردکان بود.

دو تیم در حالی به مصاف یک دیگر رفتند که چادرملو با 10 امتیاز در رتبه سوم و شهر راز با یک امتیاز کمتر، در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار داشتند.

در دقیقه 19 این دیدار امیرحسین خدامرادی با یک ضربه دقیق و زمینی توپ را در گوشه دروازه شهر راز شیراز جای داد تا نیمه اول این دیدار با پیروزی شاگردان سعید اخباری در چادرملو اردکان به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم ستار زارع سرمربی شهر راز و همتای خود در چادرملو اردکان، هر دو تغییراتی را در ترکیب تیم خود انجام دادند، اما این تغییرات نیز برای شاگردان زارع کارساز نبود و در نهایت چادرملو با محافظت از تک گل خود به مدار پیروزی های خود بازگشت.

با احتساب این نتیجه شاگردان اخباری با این برد 13 امتیازی شدند و هم امتیاز سایپا صدرنشین در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت چادرملو به نوار پیروزی؛ پرسه در حوالی صدر جدول

بازگشت چادرملو به نوار پیروزی؛ پرسه در حوالی صدر جدول