مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-02سياسي

مقدمات سفرهای عمره در حال انجام است


 مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: رییس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری اعلام کرده اند که به زودی مقدمات سفرهای عمره فراهم خواهد شد.

- عباس خداشناس در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت سفرهای عمره گفت: مقدمات سفرهای عمره در حال انجام است و رییس سازمان حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری نیز اعلام کرده اند که به زودی مقدمات سفرهای عمره فراهم خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر تا زمانی که اعزام سفرهای عمره از سر گرفته نشود هیچ ثبت نام جدیدی صورت نمی گیرد.

ثبت نام سفرهای عمره از سال 94 متوقف شده است.

اعزام 47 کاروان به عتبات در ماه محرم و صفر وی در خصوص میزان سفرهای عتبات عالیات از خراسان رضوی در ماه محرم و صفر اظهار کرد: در ماه محرم و صفر 1798 زائر از خراسان رضوی در قالب 47 کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند، البته لازم به ذکر است که اعزام کاروان های عتبات عالیات در ماه صفر تا پیش از اربعین حسینی به علت اعزام زائران به عراق برای پیاده روی اربعین لغو شده بود.

وی با اشاره به از سرگیری اعزام کاروان های عتبات به عراق پس از اربعین خاطرنشان کرد: زائران می توانند با مراجعه به سایت عتبات عالیات یا دفاتر زیارتی دارای مجوز ما نسبت به ثبت نام برای اعزام به عتبات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات سفرهای عمره در حال انجام است

مقدمات سفرهای عمره در حال انجام است