مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-22سياسي

ثبت نام 57 داوطلب نمایندگی مجلس در سیستان و بلوچستان قطعی شد


مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در مجموع، مراحل ثبت نام 57 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در مجموع، مراحل ثبت نام 57 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان قطعی شده است.

علیرضا شهرکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فرآیند قطعی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از روز 27 مهرماه از ساعت هشت تا 18 به صورت الکترونیک آغاز شده و این فرآیند تا سوم آبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا پایان روز سوم آبان ماه سالجاری مهلت دارند تا در مدت زمان باقی مانده، ثبت نام خودشان را در سامانه قطعی کنند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سیستان و بلوچستان به آخرین جزییات از مراحل ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی این استان اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان روز گذشته 57 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام خود را قطعی کردند که در بین ثبت نام شدگان یک نفر از نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 57 داوطلب نمایندگی مجلس در سیستان و بلوچستان قطعی شد

ثبت نام 57 داوطلب نمایندگی مجلس در سیستان و بلوچستان قطعی شد