مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-13سياسي

نیاز است خانواده ها به کودکان خود مهارت بیاموزند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: یکی از مراکز تربیتی در راستای رشد و پرورش ایمانی، ملی و مذهبی کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

- معصومه ابراهیمی هژیر جمعه 21 مهرماه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه 21مهرماه، با بیان اینکه 27 بند از فرمایشات رهبر انقلاب پرداخته شده است به کانون و توانبخشی راه آن، اظهار کرد: سال 1342وقتی از امام خمینی (ره)سوال می شود که با کدام سربازان قصد انقلاب داری امام فرمودند سربازان من در گهواره ها هستند بنابراین بهترین زمان برای سرمایه گذاری آینده کشور مان دوران کودکی و نوجوانی است.

این مقام مسئول یادآور شد: با حقوق کودکان و نیازهای آن ها آشنا شوید و از نیاز های عاطفی و روانی آن ها غافل نشوید و امروز در آخرین روز از هفته ملی کودک هستیم به طوریکه 30 سال که این نام گذاری را درتقویم کشورمان ایران داریم و این هفته فرصتی است که بیشتر به دنیای کودکان و نوجوانان بپردازیم.

وی بابیان اینکه در هفته کودک بیش از 32 هزار کودک از خدمات کانون پرورش فکری به صورت رایگان بهره مند شده اند، تصریح کرد: در این هفته بیش از 32 هزار کودک به همراه خانواده های خود از خدمات کانون بهره مند شده اند و نیاز است که خانواده ها به کودکان خود مهارت بیاموزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز است خانواده ها به کودکان خود مهارت بیاموزند

نیاز است خانواده ها به کودکان خود مهارت بیاموزند