مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-26سياسي

برگزاری جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خان در آینده نزدیک


دهیار روستای حیدره قاضی خان شهرستان بهار از برگزاری دومین جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان دهیار روستای حیدره قاضی خان شهرستان بهار از برگزاری دومین جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خان در آینده نزدیک خبر داد.

علی قاضی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین جشنواره گردو، آلو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خانی شهرستان بهار جمعه هفتم مهرماه با همکاری فرمانداری، بخشداری، اداره میراث فرهنگی شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی و اهالی این روستا با هدف آشنایی گردشگران و مردم با آداب رسوم روستای حیدره قاضی خانی و نیز ارتباط مستقیم و بدون واسطه مصرف کننده با تولیدکننده و آشنایی با محصولات و تولیدات و نیز صنایع دستی روستا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم آلو، گردو سوغات و صنایع دستی و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خانی نیز برپا خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای برپایی این نمایشگاه 15 غرفه پیش بینی شده که در صورت متقاضی آمادگی افزایش غرفه ها نیز وجود دارد.

قاضی خانی، موسیقی محلی و اجرای برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان محبوب تلویزیونی و به نمایش گذاشتن بخشی از آداب و رسوم روستا را از دیگر برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خان در آینده نزدیک

برگزاری جشنواره آلو، گردو و غذاهای محلی روستای حیدره قاضی خان در آینده نزدیک