مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-01ورزشي

1293 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد


در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، اسناد مالکیت 1293 قطعه زمین در قالب ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد - به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آیین که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، با اشاره به سهمیه 66 هزار واحدی استان در نهضت ملی مسکن، بیان کرد: با تلاش های انجام شده 122 درصد از زمین موردنیاز نهضت ملی مسکن در استان تامین، بیش از 90 درصد پروانه های ساختمانی صادر و عملیات اجرایی مسکن نیز در شهرستان های مختلف آغاز شده است.

وی عنوان کرد: زمین تامین شده در دولت سیزدهم فقط بر اساس نیاز نهضت ملی مسکن نبوده بلکه تلاش کردیم با تامین زمین بیش از نیاز دولت، انحصار زمین را در استان بشکنیم.

دوستی با اشاره به اینکه در ابتدا بنا بود شهر جدید علوی، برای اجرای نهضت ملی مسکن بندرعباس در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به عدم رغبت مردم جهت اسکان در این منطقه، زمین های جدیدی را در نظر گرفتیم چرا که مسکن باید محلی برای آرامش مردم باشد و از طرفی توجیهی نداشت که با وجود سواحل مردم را به سمت کوه ها ببریم.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی جهت احداث دو شهر ساحلی کوشک و خلیج فارس افزود: یک ورزشگاه جدید و نوین در شهر جدید خلیج فارس احداث خواهد شد که طراحی های اولیه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1293 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد

1293 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد