مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 01:102023-10-08سياسي

آبرسانی به 20 روستای الیگودرز در قالب طرح جهاد آبرسانی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از بهره برداری و تأمین آب 20 روستای شهرستان الیگودرز طی چند روز آینده خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از بهره برداری و تأمین آب 20 روستای شهرستان الیگودرز طی چند روز آینده خبر داد.

یاسر اکبریان روز 16 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه لرستان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، همکاران پرتلاش شرکت آبفای استان و مشاوران مربوطه در طی چند روز آینده با حضور مسئولان در سطح معاون وزیر و مقامات ارشد استانی، مراسم بهره برداری و تأمین آب 20 روستا و یک شهر از شهرستان الیگودرز را در قالب طرح جهاد آبرسانی برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از طرح جهاد آبرسانی در این مرحله، تعداد 3000 نفر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان در خصوص آبرسانی به یک شهر نیز، افزود: روستای شاپورآباد که جدیداً به شهر تغییر پیدا کرده هم، در قالب این طرح آبرسانی شده است.

اکبریان، اعتبار هزینه شده برای این روستاها را رقمی نزدیک به 35 میلیارد تومان اعلام و اقدامات انجام شده را شامل احداث یک باب تصفیه خانه آب، لوله گذاری، حفرچاه، احداث مخزن، احداث شبکه آب و نیرورسانی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 20 روستای الیگودرز در قالب طرح جهاد آبرسانی

آبرسانی به 20 روستای الیگودرز در قالب طرح جهاد آبرسانی