مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-21اقتصادي

صادرات 124 قلم کالا از همدان به 31 کشور


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از تدوین اطلس صادراتی استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون 124 قلم کالا از همدان به 31 کشور مقصد صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رحیم مرتضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شفافیت در امور، شعار هیأت رییسه دوره دهم اتاق بازرگانی است اظهار کرد: تعداد کمیسیون های اتاق به عنوان بازوان این مجموعه نیز در این دوره افزایش پیدا کرده و به 12 کمیسیون رسیده است.

وی با بیان اینکه توجه به تشکل های اقتصادی از دیگر مواردی است که با جدیت در این دوره پیگیری می شود افزود: چشم انداز چهار ساله اتاق همدان در این دوره، ارتقای تعداد اعضا بیش از 500 نفر، آموزش پیشرفته، ارتباط تنگاتنگ با دستگاه های مرتبط و فعالیت اعضای اتاق در مراکز داوری است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان در بخش دیگر یادآور شد: در حال حاضر 283 کارت بازرگانی، 173 کارت عضویت و در مجموع 456 عضو فعال در این مجموعه فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز اتاق بازرگانی در دوره جدید بر مباحث صادراتی است به طوری که اطلس صادراتی استان با 206 قلم کالا تدوین شده است گفت: در اطلس صادراتی نکاتی همچون نیاز مقاصد صادراتی بررسی و تدوین شده که به زودی رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 124 قلم کالا از همدان به 31 کشور

صادرات 124 قلم کالا از همدان به 31 کشور