مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-20اقتصادي

مشارکت 33 درصدی آزمایشگاه های سازمان زمین شناسی در تدوین و انتشار استانداردهای ملی


مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: آزمایشگاه های این سازمان مشارکت 33 درصدی در تدوین و انتشار استانداردهای ملی معدنی و مواد معدنی داشته اند.

- مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: آزمایشگاه های این سازمان مشارکت 33 درصدی در تدوین و انتشار استانداردهای ملی معدنی و مواد معدنی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیلا نیلویل همزمان با روز جهانی استاندارد امسال با شعار استانداردها، ترازکننده میدان رقابت از مشارکت بیش از 20 درصدی اداره امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در تدوین استانداردهای ملی کمیته های آب و آبفا، محیط زیست و معدن و مواد معدنی خبر داد.

وی افزود: اداره امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران از سال 1394 تا پایان شهریور 1402، در انتشار بیش از 62 استاندارد ملی در 6 کمیته تخصصی آب و آبفا، معدن و مواد معدنی، محیط زیست، فناوری نانو، اندازه گیری، اوزان و مقیاس ها و مهندسی پزشکی مشارکت داشته است.

نیلویل ادامه داد: اداره امور آزمایشگاه ها و خدمات فنی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران با حضور در جلسات تخصصی و تدوین، 33 درصد از استانداردهای کمیته ملی معدن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 33 درصدی آزمایشگاه های سازمان زمین شناسی در تدوین و انتشار استانداردهای ملی

مشارکت 33 درصدی آزمایشگاه های سازمان زمین شناسی در تدوین و انتشار استانداردهای ملی