مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-22بين الملل

چه کسانی مرضیه برومند را هو کردند؟


هوکردن گروه های فشار اما برای اولین بار رقم نخورده است و پیشتر نیز از دیکتاتورهایی که با شعار آزادی بیان به میدان آمده، اما هر صدای مخالفی را خفه می کنند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - رجانیوز نوشت: مرضیه برومند کارگردان سرشناس که این روزها به عنوان مدیر خانه سینما فعالیت می کند در حین سخنرانی در مراسم تشییع مهرجویی در بهشت زهرا بر علیه رژیم صهیونیستی سخنانی را بر زبان راند که توسط حاضرین هو شد.

 مرضیه برومند درحالی که مشغول سخنرانی درباره داریوش مهرجویی بود گریزی نیز به ماجرای کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی زد و به مسئولان گفت: با ما خوب باشید ما در کنار شما با اسراییل و رژیم صهیونیستی نیز می جنگیم! پس از این جمله اما برخی از حاضران، او را هو کردند.

هوکنندگان که گویا برخلاف فطرت انسانی از قتل عام بالغ بر هزار کودک در مدت 13 روز توسط رژیم صهیونیستی خوشحال بودند، با سروصدا قصد داشتند تأثیر سخنان برومند را از بین ببرند.

اتفاقی که خیلی زود با استقبال رژیم صهیونیستی روبه رو شد و اکانت توییتری اسراییل به فارسی از هوکنندگان تشکر کرد.

هوکردن گروه های فشار اما برای اولین بار رقم نخورده است و پیشتر نیز از دیکتاتورهایی که با شعار آزادی بیان به میدان آمده، اما هر صدای مخالفی را خفه می کنند، چنین رفتارهایی را دیده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مرضیه برومند را هو کردند؟

چه کسانی مرضیه برومند را هو کردند؟