مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:162023-10-09ورزشي

پیگیری سپاهان درباره قرارداد بیرانوند و هوادار متمول پرسپولیس


در جلسه شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس نکات جالب توجهی مطرح شده که البته سندی برای اثبات آنها ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش باشگاه سپاهان با طرح یک شکایت از باشگاه پرسپولیس به موضوع نقل و انتقالات و عبور احتمالی این باشگاه از قانون سقف بودجه پرداخت که این موضوع باعث شد تا جلسه ای در همین رابطه برگزار شود.

در این جلسه که به درخواست باشگاه سپاهان برگزار شده بود، به چند مورد اشاره شد اما از آنجایی که مدرک مستندی ارائه نگردید، به نظر می رسد که دست باشگاه سپاهان در این شکایت به جایی نخواهد رسید.

در این جلسه به برخی از مصاحبه ها و صحبت های برخی از بازیکنان نظیر علیرضا بیرانوند، پرداخته شد و حتی پای هوادار متمول و خارج نشین پرسپولیس هم به میان آمد.

سپاهانی ها به استناد حرف بیرانوند که در یک برنامه تلویزیونی مدعی شده بود مدیران به عشق این هوادار متمول و هزینه هایی که او می کند به پرسپولیس می آیند معترض بودند و ادعا داشتند که پرسپولیس حتماً قانون سقف بودجه را رد کرده است که البته استناد سپاهانی ها به همین اظهارات بود و مدرک مستندی ارائه نشد.

آنها همچنین مدعی بودند امکان ندارد علیرضا بیرانوند که به گفته خودش با پیشنهاد 100 میلیاردی از استقلال روبه رو شده بود قید این پول را بزند و با پول کمتری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری سپاهان درباره قرارداد بیرانوند و هوادار متمول پرسپولیس

پیگیری سپاهان درباره قرارداد بیرانوند و هوادار متمول پرسپولیس