مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:112023-10-07اقتصادي

سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش لرستان در دستور کار قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز در مراسم ملی روز روستا و عشایر و آغاز سال زراعی 1402- 1403 در روستای دیناروند خرم آباد با اشاره به پرداخت 550 میلیارد تومان تبصره 18، یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 و 900 میلیارد تومان وام خوداشتغالی به روستاییان، اظهار کرد: همچنین با اجرای مردمی سازی یارانه ها، 450 میلیارد تومان سرمایه در گردش به مرغداری هایی که دچار مشکل شدند، پرداخت شد.

 وی با تایید برخی مشکلات و کمبودها خاطرنشان کرد: با وجود چالش هایی مانند اغتشاشات، تشدید تحریم و تهدیدها در زمان دولت سیزدهم، اما همه با هم برای رفع این کسری ها و نواقص اقداماتی انجام داده ایم.

استاندار لرستان گفت: سال گذشته 300 میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در مناطق محروم استان اختصاص پیدا کرد، تلاش در حوزه ساخت مسکن و برق رسانی روستایی نیز روند و شتاب قابل توجهی دارد.

زیویار با اشاره به اینکه سه منطقه ورزه زرد کوهدشت، تخت چان پل دختر و میربگ دلفان به عنوان پایلوت تخصیص اعتبار برای محرومیت زدایی انتخاب شده اند، عنوان کرد: همچنین صدها میلیارد تومان با همکاری بنیاد علوی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی و پزشکی در استان هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش لرستان در دستور کار قرار گرفت

سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش لرستان در دستور کار قرار گرفت