مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-11سياسي

سیدافقهی: فرآیند زوال رژیم غاصب صهیونیستی سرعت گرفته است


کارشناس و تحلیل گر مسائل منطقه غرب آسیا با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: فرآیند زوال رژیم غاصب صهیونیستی سرعت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای  در دیدار سفرای کشور های اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت در روز یازدهم مهرماه و دیگری در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح در روز هجدهم مهرماه 1402 بر اهمیت مسئله فلسطین و حمایت و توجه به آن از سوی کشورهای اسلامی تاکید کردند.

رهبر انقلاب با اشاره به عملیات افتخارآمیز طوفان الاقصی فلسطین گفتند که همه ی دنیای اسلام موظّف است که از فلسطینی ها حمایت کند و باذن الله حمایت هم خواهد کرد، امّا این کار، کار خود فلسطینی ها است؛ طرّاحان هوشمند، جوانان شجاع، فعّالان ازجان گذشته توانسته اند این حماسه را به وجود بیاورند و این حماسه ان شاءالله گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود.

1402/07/18 رسانه پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به همین مناسبت در گفت وگو با سیدهادی سیدافقهی، کارشناس مسائل جهان اسلام به بررسی راهبرد وحدت کشورهای منطقه در جهت حل مسئله امروز و فردای فلسطین اشغالی پرداخته است.

رهبر انقلاب در دیدار سفرای کشورهای اسلامی و شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت تصریح کردند اگر کشورهایی مثل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدافقهی: فرآیند زوال رژیم غاصب صهیونیستی سرعت گرفته است

سیدافقهی: فرآیند زوال رژیم غاصب صهیونیستی سرعت گرفته است