مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-06ورزشي

موقوفات ملایر؛ هشتمین موقوفه پردرآمد و وسیع در سطح کشور


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: موقوفات ملایر هشتمین موقوفه پردرآمد و وسیع در زمینه موقوفات ارزشمند در سطح کشور است.

- ایسنا/همدان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: موقوفات ملایر هشتمین موقوفه پردرآمد و وسیع در زمینه موقوفات ارزشمند در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ابوذر عباسی روز جمعه 14 مهر در همایش یاوران وقف ملایر، موقوفات شهرستان ملایر را یکی از ارکان اصلی توسعه و زیرساخت های شهری دانست و اظهار کرد: موقوفات شهرستان بخش قابل توجهی از سرانه عرصه های آموزشی، درمانی، خدماتی، اداری، امنیتی، انتظامی، ورزشی و فضای سبز و همچنین عرصه مساکن مهر را در اختیار قرار داده است.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان براساس نظر اداره تحقیق سازمان اوقاف به اجرای نیت واقف طبق وقف نامه می پردازد و کم کاری نسبت به این موضوع نشده است، تأکید کرد: یک ارگان بازرسی به نام مفید راهبر از طرف دفتر مقام معظم رهبری به صورت سالانه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه را بررسی می کند.

او به توافقات این اداره با دیگر دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری برای انجام پروژه های مختلف اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از 1200 قطعه زمین هر قطعه به ارزش حدودی دو میلیارد تومان در راستای ایجاد زیرساخت توسعه شهری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات ملایر؛ هشتمین موقوفه پردرآمد و وسیع در سطح کشور

موقوفات ملایر؛ هشتمین موقوفه پردرآمد و وسیع در سطح کشور