مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-04پزشكي

مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شد


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز و طراحی سازه ای آن در پردیس دانشگاهی صدرا خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز و طراحی سازه ای آن در پردیس دانشگاهی صدرا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدهاشم هاشم پور امروز، 12 مهرماه گفت: مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز و طراحی سازه ای آن در پردیس دانشگاهی صدرا آغاز شد.

وی افزود: در همین راستا، نشست مشترک معاونان پارک فناوری سلامت شیراز، نمایندگان مدیریت منابع فیزیکی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه و شرکت پیمانکار برگزار و از منطقه مورد نظر به طور میدانی بازدید شد.

هاشم پور بیان کرد: برج پارک فناوری سلامت شیراز، در 10 طبقه با زیربنای پنج هزار مترمربع ساخته می شود که فضای مناسبی را برای استقرار شرکت های دانش بنیان فراهم می کند و در اطراف برج نیز قطعاتی برای استقرار کارگاه های تولیدی آن ها اختصاص می یابد.

رییس پارک فناوری سلامت شیراز ادامه داد: از مجموعه در حال ساخت پردیس دانشگاه واقع در شهر صدرا، بخشی به مساحت 17


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شد

مطالعات مرحله نخست ساخت برج پارک فناوری سلامت شیراز آغاز شد