مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-17سياسي

طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اجرایی می شود


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور در سال های برنامه به مرحله اجرا درآید.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور در سال های برنامه به مرحله اجرا درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم، بند الحاقی 2 ماده 70 لایحه برنامه را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 2 ماده 70 لایحه برنامه؛ در راستای مدیریت خطر حوادث و بلایا، دولت با همکاری نهادهای ذی ربط مکلف است با اولویت اقدامات ناظر به پیشگیری، کاهش آسیب و آمادگی، افزایش تاب آوری و تأمین منابع پایدار برای مقابله با حوادث و بلایا نسبت به تدوین اقدامات اجرایی مناسب اقدام نماید.

همچنین با توجه به لزوم مقاوم سازی و ایمن سازی لرزه ای، مقابله با آتش سوزی و اهمیت ارتقای تاب آوری و تعمیر اساسی سامانه (سیستم)های تأسیسات مکانیکی، برقی و رایانیکی (سایبری) بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی دولتی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی کشور در سال های برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اجرایی می شود

طرح ایمن سازی و ارتقای تاب آوری بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اجرایی می شود