مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-01ورزشي

درخشش دختران ایران در رویداد گرندپری قابل پیش بینی است


سرمربی البرزی تیم ملی بانوان تکواندوی ایران به سطح کیفی بالای رقابت های آسیایی اشاره کرد و اظهار کرد: آوردگاه هانگژو چیزی کمتر از مسابقات جهانی نداشت.

- خبرگزاری فارس-محمدرضا ولی زاده: یکی از نمایندگان تکواندوی استان البرز در رقابت های المپیک آسیایی هانگژو2022 مینو مداح بود؛ سرمربی تیم ملی بانوان که در آوردگاه چین موفق به کسبِ دو مدال برنز شد.

  رقابت های آسیایی چیزی کمتر از مسابقات جهانی نداشت مداح در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به سطح بالای این رقابت ها خاطر نشان کرد: رقابت های آسیایی از کیفیت فنی مطلوبی برخوردار بود و چیزی کمتر از مسابقات جهانی ندارد، بسیاری از حریفان و رقبای ما در چین، در جهان صاحب عنوان و رنکینگ دار بودند و حتی کسبِ مدال برنز هم آسان نبود.

وی با بیان اینکه توقع بیشتری از تیم بانوان داشتیم، تصریح کرد: انتظار کسب مدال طلا از بانوان مان می رفت، هرچند باتوجه به ظرفیت بالای تکواندو امیدوار به درخشش دختران ایران در رویداد گرندپری هستیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با اشاره به عملکرد بانوی البرزی تکواندوکار ایران در هانگژو اظهار کرد: نرگس میرنوراللهی با یکی از بهترین های جهان روبه رو شد و متاسفانه در این وزن به مدال نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران ایران در رویداد گرندپری قابل پیش بینی است

درخشش دختران ایران در رویداد گرندپری قابل پیش بینی است