مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-16اقتصادي

تخلف سازی در بیش از 80 درصد ساخت و سازها/جمع آوری 150 سگ بلاصاحب از ابتدای امسال


مدیر عامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد با اشاره به صدور 207 پروانه ساخت در روستاهای بخش های مرکزی و اکرمیه طی سال گذشته، گفت: متاسفانه بیش از 80 درصد ساخت و سازهای منطقه غیرمجاز است که پرونده این تخلف سازی ها به کمیسیون 99 ارجاع می‎شود.

- مدیر عامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد خبر داد تخلف سازی در بیش از 80 درصد ساخت و سازها/جمع آوری 150 سگ بلاصاحب از ابتدای امسال ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های شهرستان یزد با اشاره به صدور 207 پروانه ساخت در روستاهای بخش های مرکزی و اکرمیه طی سال گذشته، گفت: متاسفانه بیش از 80 درصد ساخت و سازهای منطقه غیرمجاز است که پرونده این تخلف سازی ها به کمیسیون 99 ارجاع می‎شود.

علیرضا گورابیان عصر امروز، دوشنبه 24 مهرماه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به فعالیت های این شرکت تعاونی در قالب دو بخش مرکزی و اکرم آباد که هر کدام دارای شش روستا هستند، اظهار کرد: خوشبختانه تحولات خوبی طی سال های اخیر در حوزه خدمات رسانی منسجم به بخش های مذکور صورت گرفته است.

وی جمعیت کنونی بخش مرکزی شهرستان یزد را با توجه به ساخت واحدهای مسکن مهر به ویژه در منطقه اکرمیه بالغ بر 70 هزار نفر ذکر کرد و گفت: این جمعیت توسط 85 نفر نیروی خدماتی و 45 نفر نیروی دفتری خدمات رسانی می شوند و گردش مالی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف سازی در بیش از 80 درصد ساخت و سازها/جمع آوری 150 سگ بلاصاحب از ابتدای امسال

تخلف سازی در بیش از 80 درصد ساخت و سازها/جمع آوری 150 سگ بلاصاحب از ابتدای امسال