مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-07حوادث

درب های اماکن اضطراری بر روی مردم تایباد باز شد


در پی وقوع چندین زمین لرزه امروز صبح تمامی اماکن اضطراری در شهر و روستاهای شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: در پی وقوع چندین زمین لرزه امروز صبح تمامی اماکن اضطراری در شهر و روستاهای شهرستان تایباد به حالت آماده باش درآمدند.

هادی رمضانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به دنبال وقوع زلزله در کشور افغانستان، بلافاصله گروه های ارزیابی به مناطق مختلف تایباد اعزام شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون گزارش خاصی در منازل مسکونی به جز یک مورد ترک خوردگی دیوار نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان در روستاهای نزدیک مرز افغانستان مستقر هستند، بیان کرد: تعداد 5 گروه ارزیابی به مناطق مختلف تایباد اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر تایباد با بیان اینکه استان پشتیبان ما هستند و در صورت بروز اتفاق در صورتی که عملیات در سطح گسترده ای باشد نیروها به منطقه اعزام خواهند شد، گفت: فعلاً وضعیت شهرستان قابل مدیریت است و نیازی به نیروی کمکی نیست.

وی از آماده باش تمامی اماکن اضطراری که از قبل توسط مدیریت بحران شهرستان پیش بینی شده است خبر داد و گفت: تمامی اماکن اضطراری در سطح آمادگی کامل قرار دارند و در صورت نیاز شهروندان می توانند استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب های اماکن اضطراری بر روی مردم تایباد باز شد

درب های اماکن اضطراری بر روی مردم تایباد باز شد