مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08دانش

قرارگیری 16 پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان 2 درصد برتر دنیا


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرارگیری 12 نفر از اعضای هیات علمی، یک نفر از پژوهشگران پسادکتری و 3 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان 2 درصد برتر دنیا در سال 2023 خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از قرارگیری 12 نفر از اعضای هیات علمی، یک نفر از پژوهشگران پسادکتری و 3 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان 2 درصد برتر دنیا در سال 2023 خبر داد.

جبراییل رزمجو 16 مهر در جمع خبرنگاران از انتشار لیست 2 درصد برتر دانشمندان دنیا در سال 2023 بر مبنای گزارش مشترک دانشگاه استنفورد و انتشارات الزیویر خبر داد و گفت: برای انتخاب لیست دانشمندان برتر، اطلاعات پژوهشگران از سراسر جهان در 20 حوزه و 159 زیرحوزه بررسی شده و انتخاب بر اساس شاخص هایی همچون تعداد استنادات، h-index، hm-index، میزان خوداستنادی و سایر موارد انجام پذیرفته است.

وی افزود: خوشبختانه در لیست منتشره برای سال 2023، اسامی 12 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی شامل دکتر عزیز حبیبی استاد گروه آموزشی شیمی و از دانشمندان یک درصد برتر جهان، دکتر حسین شایقی استاد گروه آموزشی برق و از دانشمندان یک درصد برتر جهان، دکتر هادی غائبی استاد گروه آموزشی مهندسی مکانیک و از دانشمندان یک درصد برتر جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری 16 پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان 2 درصد برتر دنیا

قرارگیری 16 پژوهشگر دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان 2 درصد برتر دنیا