مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:222023-10-13اقتصادي

تعیین روز شمار برای رفع ایراد برق در بخش شاوور


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرخه گفت: در راستای نظارت بر حقوق عامه و برطرف نمودن مشکلات و تکمیل پروژه های برق رسانی در بخش شاوور، روزشمار بهره برداری تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر الوان، امین ملکشاهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرخه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و برطرف نمودن مشکلات و تکمیل پروژه های برق رسانی در بخش شاوور، روزشمار بهره برداری تعیین شد.

وی با بیان اینکه همراه کردن دستگاه های اداری و ساماندهی مطالبات مردمی، یکی از وظایف دادستان است، افزود: به منظور کاهش نوسانات برق و جلوگیری از بروز خسارت به وسایل برقی شهروندان و همچنین برطرف شدن قظعی برق، موضوع تکمیل پروژه های مرتبط در سطح شهرستان مورد نظارت این دادسرا قرار گرفت و مهلت یک ماهه برای تکمیل آن ها تعیین شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرخه با اشاره به نقش نظارتی و مراقبتی دستگاه های مسؤل، تأکید کرد: باتوجه به روزشمار تعیین شده، روند اعمال نظارت ها و مراقبت ها ادامه خواهد داشت و چنانچه در ضرب الأجل تعیین شده که الزام آور و تعهدآور است، اقدام مقتضی و گام های عملی برای انجام و اتمام این پروژه صورت نگیرد، با فعل و ترک فعل های مجرمانه برخورد قاطع قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین روز شمار برای رفع ایراد برق در بخش شاوور

تعیین روز شمار برای رفع ایراد برق در بخش شاوور