مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-29سياسي

رییس جمهور پس از یک روز پرکار در اصفهان به تهران بازگشت


آیت الله رییسی ساعت 8 صبح روز جمعه برای بازدید و افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان سفر کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دقایقی پیش، پس از یک روز پرکار در اصفهان به تهران بازگشت.

آیت الله رییسی ساعت 8 صبح روز جمعه هفتم مهرماه برای بازدید و افتتاح چند پروژه بزرگ عمرانی و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین المللی مصطفی(ص) وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

رییس جمهور که در این سفر یک روزه شماری از اعضای هیأت دولت او را همراهی می کردند در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان استانی قرار گرفت.

رییس جمهور پس از ورود به فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به منطقه کمشچه در شهرستان برخوار رفت و از مرحله نخست خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان بازدید و دستور آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم این طرح را صادر کرد.

آیت الله رییسی در نخستین برنامه کاری خود در سفر به استان اصفهان از پیمانکاران و کارکنان طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور پس از یک روز پرکار در اصفهان به تهران بازگشت

رییس جمهور پس از یک روز پرکار در اصفهان به تهران بازگشت