مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-19سياسي

مشهد حداقل به 3 بیمارستان 1000 تختخوابی دیگر نیاز دارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: توسعه جمعیت شهری مشهد بیش از شهرهای دیگر بوده و با توجه به این افزایش جمعیت مشهد حداقل سه بیمارستان 1000تختخوابی دیگر نیاز دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: توسعه جمعیت شهری مشهد بیش از شهرهای دیگر بوده و با توجه به این افزایش جمعیت مشهد حداقل سه بیمارستان 1000تختخوابی دیگر نیاز دارد.

محمود شبستری در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت که امروز 27 مهرماه، با حضور محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، در ابتدای صحبت های خود به نیابت از جامعه پزشکی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد 1000 استاد، 10 هزار دانشجو و 32 بیمارستان دارد و توسعه جمعیت شهری در چند سال اخیر به خصوص در حاشیه شهر مشهد نسبت به شهرهای دیگر بیشتر بوده است.

شبستری با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سلامت، گفت: بیمارستان 540 تختخوابی به همت دولت و وزارت بهداشت در جنوب شهر مشهد در حال ساخت است و این فقط یکی از نمونه ها است، اما بنا بر آمار هنوز به 3500 تخت دیگر نیاز داریم و لازم است که این توسعه شهری با استانداردها متناسب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد حداقل به 3 بیمارستان 1000 تختخوابی دیگر نیاز دارد

مشهد حداقل به 3 بیمارستان 1000 تختخوابی دیگر نیاز دارد