مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-04ورزشي

ربیعی: بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج نیازمند برنامه ریزی است


عملکرد ذوب آهن را نسبت به گذشته باید در پایان کار مورد ارزیابی قرار داد، ذوب آهن برای اینکه دوباره برگردد و در زمره تیم های مدعی کسب سهمیه قرار بگیرد نیازمند دست کم 2 سال برنامه ریزی مدون و منظم است.

- ایسنا/قزوین سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: عملکرد ذوب آهن را نسبت به گذشته باید در پایان کار مورد ارزیابی قرار داد، ذوب آهن برای اینکه دوباره برگردد و در زمره تیم های مدعی کسب سهمیه قرار بگیرد نیازمند دست کم 2 سال برنامه ریزی مدون و منظم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ربیعی چهارشنبه شب 12 مهر در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان قزوین شایستگی این را داشت که نماینده ای در لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشد و بابت این موضوع به مجموعه شمس آذر تبریک می گویم و امیدوارم روند موفقیت این تیم ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر تیم شمس آذر تیم خوبی ظاهر شده است، این تیم دونده و پرتلاش است و محورهای فنی هم دارد و بازی پیش رو برای ما بازی بسیار مهم و چالش برانگیزی خواهد بود و بدون تعارف فکر می کنم شمس آذر در 2 هفته اخیر بهتر از ذوب آهن خودش را مهیای بازی کرده است.

این سرمربی تصریح کرد: سعی می کنیم که با تمرکز و برنامه ریزی بازی کنیم و امیدوارم بازی برای همه هواداران شمس آذر جذاب باشد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج نیازمند برنامه ریزی است

ربیعی: بازگشت ذوب آهن به روزهای اوج نیازمند برنامه ریزی است