مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:122023-10-14سياسي

تاکید نماینده ولی فقیه استان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی


امام جمعه اصفهان با تاکید بر اجرای برنامه ها و فعالیت های صحیح کانون پرورش فکری کودکان بر مبنای نیاز جامعه و الگو گیری از آموزه های دینی و گذشتگان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اشاره این که حتی در کتب آموزشی 50 سال قبل نیز نکات ارزشمندی برای آموزش به کودکان و نوجوانان وجود دارد اظهار داشت: برخی از کتب درسی زمان طاغوت نیز مسائل خوبی در برداشت و نباید حذف می شد، لذا می باید همه مطالب را مطالعه کرد و خوبی های آن را برداشت کرد.

وی افزود: بیشتر مطالبی که برای کودکان می باشد باید با نگاه روانشناسی و با استفاده از شعر باشد، اما متاسفانه ما هر سال کتب درسی خود را با وجود کمبود کاغذ تغییر می دهیم.

امام جمعه اصفهان در ادامه با بیان روایتی از امام صادق(ع) مبنی براینکه کودک در هفت سال اول امیر است، یعنی هر مسئله ای را باید با استدلال به کودک آموخت و در هفت سال دوم بنده است و از هفت سال سوم وزیر است و می توان با آن مشورت کرد عنوان کرد:  این نشان می دهد که روایات ما سرشار از مسائل روانشناسی است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: آموزش و پرورش کتب قدیمی را که هنوز نگهداری می شود بازبینی نماید چرا که می توان از مطالب درست و زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده ولی فقیه استان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی

تاکید نماینده ولی فقیه استان اصفهان بر الگوگیری صحیح از آموزه های دینی