مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-12اقتصادي

چشم انداز نوین توسعه خراسان جنوبی با حمایت از سرمایه گذران حوزه گردشگری


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گف: با حمایت از سرمایه گذاران می شود چشم انداز نوینی را برای توسعه استان رقم زد و این حمایت از سرمایه گذاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هادی شاه وردی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان اظهارداشت: خراسان جنوبی با داشتن بیش از هزار و 10 اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی و بیش از 2 هزار و 200 اثر اثر تاریخی شناسایی شده و 6 اثر جهانی، یکی از استان های با پیشینه کهن و عظیم در ایران است که نشان از اصالت این استان دارد.

  وی افزود: در صورت جذب سرمایه گذار، گردشگران با ارائه خدمات مطلوب روبه رو می شوند و رونق گردشگری تاثیرات شگرفی در رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش سطح درآمد مردم و رونق بازار صنایع دستی و .

خواهد داشت.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در این دیدار گزارشی از روند توسعه گردشگری استان را ارائه کرد و ادامه داد: گردشگری در استان حرکت رو به رشدی دارد و برنامه های خوبی اجرا شده و در حال اجرا است که این حرکت همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط را نیاز دارد.

  سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با توجه به جاذبه ها و ظرفیت های تاریخی و طبیعی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز نوین توسعه خراسان جنوبی با حمایت از سرمایه گذران حوزه گردشگری

چشم انداز نوین توسعه خراسان جنوبی با حمایت از سرمایه گذران حوزه گردشگری