مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-27سياسي

لزوم تحقق اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با دستور رییس جمهور باید اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در نشست با جوانان شهرستان دشتی با تقدیر از اقدامات مدیران در توسعه و عمران و آبادی شهرستان اظهار داشت: جوانان مسائل و مشکلات مختلف شهرستان مطرح کنند و ما نیز پیشنهادات عزیزان در سطح استان و تهران پیگیری می شود.

وی افزود: حضور استاندار و معاونین استاندار به صورت مستمر در شهرستان ها با هدف رفع مشکلات مردم انجام می شود که این مهم نقش بسزایی در امید آفرینی در جامعه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: دشمن برنامه ریزی های مختلفی برای پیاده روی اربعین داشته و اتاق فکر دشمن هم فعال شد ولی با تدابیر صورت گرفته تمامی توطئه ها خنثی شد.

وی تصریح کرد: در بازگشایی مدارس هم دشمنان برنامه هایی داشتند و تلاش می کردند از چند روز قبل از بازگشایی مدارس تجمعاتی داشته باشند که به حمدالله این هم خنثی شد.

پورات اضافه کرد: وضعیت امنیت استان در کشور مطلوب است و در حال حاضر فضای سیاسی استان آرام است.

وی بیان کرد: در انتخابات هیچ مدیری اجازه جانب داری از هیچ داوطلب انتخاباتی ندارد و راهبردهای خودمان بر اساس منویات مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحقق اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی

لزوم تحقق اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی