مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-18بين الملل

اسلامی: رادیوداروهای ایران در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارند


رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به کیفیت بسیار خوب رادیوداروهای ایرانی گفت که این رادیوداروها در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارند و افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی امروز (چهارشنبه) 26 مهر ماه در آیین اختتامیه اردوی ملی آموزش دانش آموز خبرنگاران در مجتمع فرهنگی شهید ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غربی ها، مردم مظلوم و بی گناه غزه به ویژه کودکان و زنان را به خاک و خون کشیده است.

وی افزود: این رژیم جنایتکار با بمباران اماکن مسکونی و حتی بیمارستان ها، ضمن کشتار مردم مظلوم، سعی می کند که جلوه های باطل را با قدرت رسانه، حق جلوه دهد.

آن ها با توسل به قدرت رسانه و ظرفیت ساز ی هایی که انجام داده اند، سعی می کنند فعالیت های غیرانسانی و باطل خود را حق جلوه داده و در مقابل حق را باطل نشان دهند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تبلیغات دروغین غربی ها نسبت به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: استکبار با پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: رادیوداروهای ایران در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارند

اسلامی: رادیوداروهای ایران در رتبه های اول تا سوم جهان قرار دارند