مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-14اقتصادي

تداوم روند صادرات نخود پیگیری می شود


رییس شورای ملی نخود با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر کشاورزی در رابطه با تداوم روند صادرات نخود، گفت: وزیر قول مساعد در خصوص پیگیری و رفع مشکل مذکور را دادند.

- ناصر محمدی، رییس شورای ملی نخود امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از پیگیری برای تداوم روند صادرات نخود در راستای اهمیت حفظ بازارهای جهانی این محصول خبر داد.

وی ادامه داد: از چندی قبل زمزمه های ممنوعیت صادرات محصول نخود به گوش می رسد که به محض مطرح شدن این موضوع، پیگیری ها از سوی شورای ملی نخود آغاز و جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد.

رییس شورای ملی نخود گفت: در سنوات گذشته نیز صادرات نخود چند بار ممنوع و با پیگیری جدی شورای ملی نخود این ممنوعیت مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا اخیرا با همراهی محمد رشیدی عضو هیأت رییسه و نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دفتر محمدعلی نیکبخت وزیر کشاورزی حضور یافتیم، وزیر قول مساعد در خصوص پیگیری و رفع مشکل مذکور را دادند.

نائب رییس اتاق بازگانی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رتبه اول استان کرمانشاه در تولید نخود، صادرات این محصول برای کرمانشاه اهمیت دو چندانی دارد و از همین رو با جدیت توسط اتاق بازرگانی کرمانشاه دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روند صادرات نخود پیگیری می شود

تداوم روند صادرات نخود پیگیری می شود