مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-17ورزشي

رد اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه «بهره برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران»


اعضای شورای شهر تهران نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیأت تطبیق به «مصوبه تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران» را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی نامه فرماندار تهران در مورد اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعرفه های اصلاحی بهره برداری از اماکن ورزشی متعلق به شهرداری تهران را روی میز بررسی خود قرار دادند.

نرگس معدنی پور عضو شورای شهر تهران در این باره گفت: هیات تطبیق به دو بند این مصوبه ایراد گرفته است.

البته فرمانداری اعلام کرده که با کلیت این مصوبه موافق است اما دو پیشنهاد مطرح و اعلام کرده در یکی از بندها که ما در خصوص سیاست گذاری و نظارت سخن گفتیم و فرمانداری پیشنهاد داده که در کنار عبارت سازمان ورزش از عبارت اداره کل ورزش و جوانان شهر تهران نیز استفاده کنیم که این ایراد وارد نیست؛ چرا که این مکان ها متعلق به شهرداری تهران است و سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص این مجموعه ها بر عهده سازمان ورزش شهرداری تهران است.

همچنین در بند دیگر هیأت تطبیق پیشنهاد داده که برای احداث مجموعه های ورزشی جدید که مکان یابی و امکان سنجی آن باید با موافقت سازمان ورزش باشد، اداره کل ورزش و جوانان را نیز وارد کنیم که این پیشنهاد نیز وارد نیست چرا که سازمان ورزش مستقل عمل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه «بهره برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران»

رد اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه «بهره برداری از اماکن ورزشی شهرداری تهران»