مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:012023-09-27سياسي

مشارکت 200 دانشجوی کردستانی در اردوی جهادی عهدخدمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، توحید رستمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای دانشجو که با محوریت تجلیل از فعالان فرهنگی، جهادگران و خادمین موکب های دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای جهادی امسال با حضور 200 دانشجوی جهادگر و با هدف خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و رشد دانشجویان در این فضا در منطقه کرانی بیجار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در اردوهای جهادی 340 دانش آموز منطقه کرانی بیجار زیر پوشش خدمات قرار گرفتند.

به گفته وی، 14 مورد زیباسازی مدارس در طول این مدت انجام شده و در 36 روستای زیرپوشش نیز خدمات دامپزشکی ارائه و 42 هزار دُز واکسن تب برفکی به دام های سبک و سنگین تزریق شده است.

مسوول بسیج دانشجویی کردستان اذعان کرد: همچنین 300 نفر توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص و 280 نفر نیز توسط پزشک عمومی ویزیت شدند و به این افراد داروی رایگان تعلق گرفت.

رستمی افزود: خدمات بخش دندانپزشکی از روز 21 مهر اجرا می شود و در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی نیز سه موکب داشتیم که با حضور دانشجویان اداره شد.

وی تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی در بین مردم هدف برگزاری اردوهای جهادی است خدمت دانشجویان در قالب این اردوها  موجب افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 200 دانشجوی کردستانی در اردوی جهادی عهدخدمت

مشارکت 200 دانشجوی کردستانی در اردوی جهادی عهدخدمت