مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-17سياسي

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه معرفی شد


«رضا طاهری» طی حکمی از سوی مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور جعفر صباغیان قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد.

رضا طاهری طی حکمی از سوی مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تودیع و از خدمات  پیمان ترکمانه تقویر شد.

پیمان ترکمانه از مرداد ماه سال 1400 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه بود که امروز بعد از 31 بازنشسته شد، وی در این مراسم، اظهار کرد: امروز منزل آخر خدمت من در مجموعه کمیته امتداد به عنوان یک نهاد فوق العاده مقدس و ویژه است.

وی به خدمت  افزود: تلاش کردم در این 31 سال خدمتم اصول را زیر پا نگذارم و تحت تأثیر هیچ فضاسازی ای قرار نگیرم و به خدمتگزاری مشغول بودم.

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه عنوان کرد: خدمت در کمیته امداد رخ می دهد عبادت است و سعی شد شأنیت این تقدس رعایت شود و به لطف خدا تا این لحظه که دارم با شما صحبت می کنم، هیچ نیازمندی پشت درب کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه معرفی شد

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه معرفی شد