مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-15ورزشي

هرج و مرج در والیبال ایران/ حمله عطایی به عبادی پور و صحبت از فساد و زد و بند


تیم ملی و فدراسیون والیبال در یکی از مهمترین سال های والیبالی با بیشترین حاشیه ها همراه شده، حاشیه هایی که حالا کادر فنی و بازیکنان را به جان هم انداخته است.

- تیم ملی و فدراسیون والیبال در یکی از مهمترین سال های والیبالی با بیشترین حاشیه ها همراه شده، حاشیه هایی که حالا کادر فنی و بازیکنان را به جان هم انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران امسال در لیگ ملت ها، قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و انتخابی المپیک شرکت کرد که عملکرد خوبی نداشت و در نهایت از رتبه دهم رنکینگ جهانی به رتبه پانزدهم سقوط کرد تا شانس صعود به المپیک هم کمرنگ شود.

حاشیه های تیم ملی که از مدت ها قبل آغاز شده بود، بعد از انتخابی المپیک به اوج خود رسیده و مربی و بازیکن هر کدام مسائلی را مطرح می کنند که نشان می دهد وضعیت تیم در این مدت چقدر آشفته بوده است.

بهروز عطایی، سرمربی سابق تیم ملی در که در جریان رقابت های انتخابی المپیک از سمت خود استعفا داد، به تازگی در مورد موضوعاتی صحبت کرده که نشان می دهد به عنوان سرمربی تیم هم نتوانسته چاره ای برای آن بیندیشد و تیم را مدیریت کند.

عطایی به جریان هایی اشاره کرده که از بیرون تیم ملی سعی در تخریب تیم داشته اند و دراین مورد گفته: از شروع لیگ ملت ها به ما حمله کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرج و مرج در والیبال ایران/ حمله عطایی به عبادی پور و صحبت از فساد و زد و بند

هرج و مرج در والیبال ایران/ حمله عطایی به عبادی پور و صحبت از فساد و زد و بند