مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-01فرهنگي

موراکامی در یک رویداد ترسناک


«هاروکی موراکامی» رمان نویس ژاپنی چند روز پیش از اعلام برنده جایزه نوبل که در چند سال اخیر با نام او به عنوان یکی از شانس های اصلی گرده خورده، - هاروکی موراکامی رمان نویس ژاپنی چند روز پیش از اعلام برنده جایزه نوبل که در چند سال اخیر با نام او به عنوان یکی از شانس های اصلی گرده خورده، میزبان یک رویداد خوانش داستان های ترسناک در توکیو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ای بی سی نیوز، موراکامی در این رویداد گفت که از داستان های ترسناک لذت می برد و می خواهد بیشتر از آن ها بنویسد.

این رویداد شامل خوانش یکی از داستان های مجموعه قصه های مهتاب و باران بود که موراکامی را از دوران کودکی اش مجذوب خود کرد و الهام بخش آثارش بوده است.

مجموعه داستان کلاسیک قصه های باران و مهتاب در سال 1776 میلادی توسط آکیناری اوئدا نوشته شده و مرز مبهم بین واقعیت و دنیای سوررئال را بررسی می کند.

مرزها و دیوارها نقش مهمی در نوشته های موراکامی دارند.

قهرمانان داستان های او اغلب از میان دیوارها یا بین دو جهان سفر می کنند و با شخصیت های مرموز و عجیب و غریب روبه رو می شوند.

در حالی که موراکامی گفته است که بیشتر با خواندن رمان های غربی بزرگ شده است، برخی از کارشناسان همچنین به تأثیر داستان های نوشته اوئدا در برخی از آثار او اشاره کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موراکامی در یک رویداد ترسناک

موراکامی در یک رویداد ترسناک