مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 21:252023-09-25اقتصادي

افتتاح 389 میلیارد ریال طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: میزان اعتبارات اختصاصی برای اجرای همه طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج تقریبا 389 میلیارد ریال است که با همکاری خیران، - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: میزان اعتبارات اختصاصی برای اجرای همه طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج تقریبا 389 میلیارد ریال است که با همکاری خیران، بسیج، سپاه و گروه های جهادی و مسئولان شهرستان تامین شده است.

سردارمحمدعلی نظری عصر امروز، سوم مهرماه در حاشیه افتتاح طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج اظهار کرد: امروز 15 کلاس درس در قالب پنج مدرسه عشایری به متراژ 485 متر مربع به بهره برداری رسید، گفتنی است تا پیش از این، کلاس های این منطقه در کانکس برگزار می شد.

او از آبرسانی به 18 روستا خبر داد و بیان کرد: 2150 خانواده (10 هزار و 500 نفر) از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که امروز یکی از 16 چاه آب شرب، تجهیز شد، تصریح کرد: سه چاه قبلا و سه چاه دیگر در حال تجهیز است.

او با اشاره به 70 طرح اشتغالزایی در شهرستان کهنوج عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح ها تقریبا 90 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 389 میلیارد ریال طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج

افتتاح 389 میلیارد ریال طرح های آبرسانی، اشتغالزایی و سازندگی در شهرستان کهنوج