مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-09فرهنگي

چرا کارگردان فیلم «تا10 بشمار» ساختار دیگری برای خود انتخاب کرد؟


کارگردان فیلم سینمایی «تا 10 بشمار» با اشاره به اینکه ساختار ابتدایی فیلم بر پایه یک پلان سکانس تعریف شده بود، خاطرنشان کرد به دلیل فضای لوکیشن، - چرا کارگردان فیلم تا10 بشمار ساختار دیگری برای خود انتخاب کرد؟ کارگردان فیلم سینمایی تا 10 بشمار با اشاره به اینکه ساختار ابتدایی فیلم بر پایه یک پلان سکانس تعریف شده بود، خاطرنشان کرد به دلیل فضای لوکیشن، رفت و آمد و کمبود تجهیزات، ساختار دیگری برای این فیلم در نظر گرفتند.

فرید ولی زاده که به تازگی فیلمش در یکی از پلتفرم های شبکه خانگی عرضه شده است، در گفتگویی با ایسنا اظهار کرد:این فیلم موضوعی به روز و جدید دارد و هر کس که فیلم را ببیند می تواند محتوا و مطلبی را از آن دریافت کند.

موضوعاتی مثل اختلاف بین زن و شوهر مسائلی هستند که همواره در جهان ادبیات، نمایش و.

مورد توجه مخاطبان قرار می گیرند و فکر می کنم به همین دلیل تا 10 بشمار هم توجه طیف گسترده ای از مخاطبان را می تواند داشته باشد.

وی افزود: در این فیلم ما نگاهی روانشناختی به زندگی یک زوج داریم که اختلاف سنی بالایی با هم دارند و با توجه به ساختاری که برای آن در نظر گرفتیم، این فیلم بسیار دیالوگ محور است و ما به همین دلیل سعی کردیم در دیالوگ نویسی دقت کافی را داشته باشیم تا تا 10 بشمار به فیلمی خسته کننده تبدیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کارگردان فیلم «تا10 بشمار» ساختار دیگری برای خود انتخاب کرد؟

چرا کارگردان فیلم «تا10 بشمار» ساختار دیگری برای خود انتخاب کرد؟