مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-30اقتصادي

لزوم توجه ویژه به گردشگری در سند سرمایه گذاری استان قزوین


اقتصاد استان ظرفیت رشد قابل توجهی را در حوزه گردشگری دارد اما استفاده از این ظرفیت در فضای ذهنی استان و کشور مغفول است و به همین دلیل باید در سند سرمایه گذاری استان، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: اقتصاد استان ظرفیت رشد قابل توجهی را در حوزه گردشگری دارد اما استفاده از این ظرفیت در فضای ذهنی استان و کشور مغفول است و به همین دلیل باید در سند سرمایه گذاری استان، موضوع گردشگری به شکل جدی دیده شود.

محمدمهدی اعلایی در کارگروه اقتصادی استان قزوین که امروز 8 مهر 1402 در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های قابل توجه در اواخر سال گذشته افزایش تورم شهری و روستایی در استان قزوین بود زیرا جزو استان های اول بودیم که خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که در سطح استان انجام شد و اتفاقاتی در سطح ملی در جهت خصوص تورم رقم خورد اکنون وضعیت ما در رتبه 13 کشور جایگاه معقول تری است.

وی افزود: هر چند بنا به دلایل متعددی استان قزوین جزو استان هایی است که نسبت به میانگین کشوری تورم بالایی دارد و باید همه ما تلاش کنیم که این شرایط اصلاح شود، البته بخشی از این موضوع مربوط به گرانی اجاره مسکن و گرانی خدمات است.

استاندار قزوین گفت: از سیاست اصولی در مهار تورم و افزایش درآمد سرانه که شاخص های مؤثری در فضای اقتصادی هستند موضوع تولید است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به گردشگری در سند سرمایه گذاری استان قزوین

لزوم توجه ویژه به گردشگری در سند سرمایه گذاری استان قزوین