مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-15سياسي

آن سوی محرومیت/ روایتی از فعالیت روحانی جهادی در گلستان


روحانی جهادگر که خودش متولد مازندران و همسرش از اهالی اصفهان است به محله محروم گلستان آمده و فارغ از مرزهای جغرافیایی و هر مرز دست و پاگیر دیگر به مردم محروم خدمت می کند.

- روحانیان کشور ما همانطور که در دوران دفاع مقدس اسلحه گرفتند و در خط مقدم جبهه ها جنگیدند و خون ها دادند بعد از پیروزی انقلاب هم به گروه های جهادی پیوستند و هر جا که لازم بود وارد عمل شدند، سیل، زلزله، ساخت خانه محروم، مسجد و مدرسه برایشان هیچ تفاوتی نداشت و هر جا که صدای کمک خواهی را شنیدند در کنار مردم ایستادند.

حجت الاسلام حسن مویدی فر روحانی 43 ساله متولد شهرستان بهشهر استان مازندران است، این روحانی جهادگر به همراه همسرش که اهل نجف آباد اصفهان است به مدت یک سال و نیم در کوی قلعه حسن گرگان مستقر شده و علاوه بر تأسیس اولین مؤسسه مجاز همسریابی، احداث موزه فرهنگ ترکمن، جلسات منظم آموزش و نشر قرآن با کمک گروه جهادی شهید چمران دانشگاه منابع طبیعی گرگان در سطح گسترده فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی را در این محل آغاز کرده و دستاوردهای درخشانی را به ثمر رسانده است گفت وگوی ایسنا با این روحانی جهادگر را در ادامه بخوانید: ایسنا: لطفاً به رسم معمول خود را معرفی کنید؟ حسن مویدی فر، اهل مازنداران هستم، سال 1376 بعد از اخذ مدرک دیپلم برای ادامه تحصیل به قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن سوی محرومیت/ روایتی از فعالیت روحانی جهادی در گلستان

آن سوی محرومیت/ روایتی از فعالیت روحانی جهادی در گلستان