مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:502023-09-26اجتماعي

هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تبدیل شود


قائم مقام کمیته امداد با اشاره به نقش مدیران و معلمان مدارس در برپایی جشن عاطفه ها و تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند، گفت: هر مدرسه باید تبدیل به یک مرکز نیکوکاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، همزمان با چهارمین روز از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ عاطفه ها با شعار آینده ساز باشیم در مدارس سراسر کشور به صدا درآمد.

مراسم زنگ عاطفه ها در تهران با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد و دیگر مدیران وزارت آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان دخترانه شهید عاصمی منطقه 9 برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد در این مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: کمیته امداد از ابتدای انقلاب در کنار ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان، یک هدف بزرگ تر نیز مدنظر داشت.

وی افزود: در اهداف بلندمدت کمیته امداد، توجه به استعدادها و بروز آن درجامعه هدف دیده شده است که تحقق این مساله بخش قابل توجهی از فضای علم و دانش آموزی و رویکرد آموزش و پرورش را به خود اختصاص داده است.

خاکسار با اشاره به تفاهم نامه های کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در راستای ظهور و بروز استعدادهای دانش آموزان، اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و حاصل مجاهدت ها و ایث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تبدیل شود

هر مدرسه به یک مرکز نیکوکاری تبدیل شود