مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:252023-09-26سياسي

سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق برگزار می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از برگزاری سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق در خصوص وجوه مشترک فرهنگی و قومیتی و شناخت و معرفی اسطوره های 2 ملت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان از برگزاری سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق در خصوص وجوه مشترک فرهنگی و قومیتی و شناخت و معرفی اسطوره های 2 ملت خبر داد.

محمد یاقوت پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با کشور عراق در خرداد سال جاری برای برگزاری دوره های آموزشی، گفت: سمینار پژوهشی مشترکی با حضور پروفسور کریم عبود و دکتر سیاوش طیب طاهر و با دعوت از دانش آموخته گان و همچنین فرهیخته گان تئاتر استان در تشریح زمینه ها و قرابت های فرهنگی و هنری 2 کشور دوست و همسایه ایران و عراق برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این برنامه در شناسایی روش های به کارگیری این قرابت ها در آثار تولیدی نمایشی 2 کشور در آینده نزدیک و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برگزار می شود.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ابراز امیدواری کرد: استادان و دانش آموخته گان فرهیخته هنر نمایش استان خوزستان بتوانند در زمینه تعامل دانش و تجربیات تئاتری دوره های آموزشی را در کشور عراق و در شهرهای بصره و بغداد برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق برگزار می شود

سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق برگزار می شود