مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-23دانش

برگزاری مرحله گروهی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مهرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشید عابدی با اشاره به تاریخچه برگزاری اولین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در سال 1388، عنوان کرد: - دبیر علمی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی از برگزاری مرحله گروهی این آزمون در روزهای 4 تا 7 مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرشید عابدی با اشاره به تاریخچه برگزاری اولین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در سال 1388، عنوان کرد: مرحله انفرادی پانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در تاریخ 31 تیرماه و 26 شهریورماه برگزار شده و مرحله گروهی این آزمون در تاریخ 4 تا 7 مهرماه سال 1402 برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که المپیاد علمی امسال از حالت آزمون به حالت فرایند محور تغییر یافته است، افزود: پانزدهمین دوره المپیاد علمی در 5 حیطه آموزش پزشکی، کارآفرینی و کسب و کار های فناورانه، مدیریت و آموزش، علوم پایه و استدلال بالینی برگزار می شود.

دکتر عابدی گفت: بیش از 3 هزار و 800 نفر در مرحله اول انفرادی شرکت کردند که از این تعد 600 نفر به مرحله دوم انفرادی راه یافتند و مدال آوران مرحله انفرادی بر اساس 40 درصد نمره مرحله اول و 60 درصد نمره مرحله دوم معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله گروهی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مهرماه

برگزاری مرحله گروهی پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مهرماه