مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-11اقتصادي

کلنگ زنی شهرک مسکونی 20 هکتاری زرین دشت در سفر رییس جمهور


شهرک مسکونی 20 هکتاری جنب دانشگاه آزاد زرین دشت همزمان با سفر رییس جمهور به فارس روز جمعه کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان زرین دشت گفت: شهرک مسکونی 20 هکتاری جنب دانشگاه آزاد زرین دشت همزمان با سفر رییس جمهور به فارس روز جمعه کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهمنی امروز، 19 مهرماه با اشاره به دور دوم سفر استانی رییس جمهور به فارس اظهار کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن در شهرستان زرین دشت کار واگذاری 9 شهرک جهت آماده سازی واحدهای مسکونی برای 6 هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی در 3 نقطه شهری این شهرستان (حاجی آباد، شهرپیر و دبیران) شروع و در آینده نزدیک تعدادی از این واحدها به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان زرین دشت، همچنین از پوشش صددرصدی عملیات گازرسانی به تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز خبر داد و بیان کرد: مزایجان دور افتاده ترین روستای شهرستان زرین دشت است که عملیات اجرایی گازرسانی آن آغاز و امید می رود تا پایان فصل پاییز مردم این نقطه از شهرستان زرین دشت از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

بهمنی، بهسازی محور حاجی آباد به شهرپیر با حذف گردنه شهرپیر به طول سه کیلومتر را از دیگر خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان زرین دشت برشمرد و اظهار کرد: این پروژه مهم که تقریباً با پیشرفت 75 درصدی روبروست ظرف مدت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی شهرک مسکونی 20 هکتاری زرین دشت در سفر رییس جمهور

کلنگ زنی شهرک مسکونی 20 هکتاری زرین دشت در سفر رییس جمهور