مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-08اجتماعي

اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری همدان افتتاح شد


اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با نام شهدای نوجوان با حضور مهدی اخوان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خانجانی رییس هیأت تکواندو شهرستان همدان و پیشکسوتان رشته تکواندو و کاراته و کارشناسان اداره کل افتتاح شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کودک و هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک ظرفیت بالقوه برای شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان دارد.

مهدی اخوان افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید به گونه ای معرفی شود که همه دانش آموزان آن را بشناسند و از امکانات و کلاس های فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده کنند.

وی اظهار کرد: از اینکه کانون در حوزه ورزش نیز ورود کرده بسیار خوشحالیم و امید داریم این گونه فعالیت های خلاقانه که در جهت رشد جسمی و روحی بچه ها صورت می گیرد با قوت انجام شده و ادامه دار باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: مدت 30 سال است که نامگذاری کودک در کشور انجام شده و هفت سال است که مسئولیت آن به کانون پرورش فکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری همدان افتتاح شد

اولین سالن ورزشی کانون پرورش فکری همدان افتتاح شد