مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-22سياسي

سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی تدوین می شود


وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مکلف به تدوین سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی شد.

- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مکلف به تدوین سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه بند الحاقی 4 ماده 83 را تصویب کردند.

بر اساس این مصوبه، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مکلف است به منظور تأمین زنجیره ارزش و بهبود شرایط تولید و عرضه محصولات صنایع دستی و با رعایت ملاحظات بومی، سازگاری با اصالت هویتی، ترویج سبک زندگی ایرانی– اسلامی و رویکرد فناورانه نسبت به تدوین سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی حداکثر ظرف شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، اقدام و آن را به تصویب هیأت وزیران برساند.

تبصره 1- سند مذکور باید تضمین کننده رشد سالانه حوزه صنایع دستی به میزان حداقل 8 درصد باشد.

تبصره 2- کلیه دستگاه های موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است، ملزم به رعایت خط مشی ها و اولویت های مبتنی بر نیازسنجی انجام شده در این سند خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی تدوین می شود

سند جامع مدیریت زنجیره تولید، توزیع، عرضه و صادرات صنایع دستی تدوین می شود