مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-14پزشكي

راه اندازی پایگاه اورژانس بانوان به زودی در کرمانشاه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از راه اندازی پایگاه های اورژانس بانوان به زودی در استان خبر داد و گفت: - مسعود قلعه سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با ارائه گزارش از عملکردها و مأموریت های اورژانس طی 6 ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی با وظیفه انتقال، درمان و کمک به درمان مددجو، یکی از مدیریت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی با اشاره به فعالیت 76 پایگاه فوریت های پزشکی و 850 نیرو در استان، ادامه داد: بیشترین آمار تعداد پایگاه ها مربوط به منطقه اورامانات است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد پایگاه در شهرها را براساس جمعیت اعلام کرد و گفت: به ازای هر 50 هزار نفر باید یک پایگاه باشد که با توجه با جمعیت یک میلیونی شهر کرمانشاه باید حداقل 20 پایگاه داشته باشیم که در حال حاضر 16 پایگاه داریم که آمادگی برای ساخت پایگاه جدید را داریم.

*221 هزار بار تلفن اورژانس کرمانشاه در بهار و تابستان زنگ خورد وی با اشاره به 221 هزار تماس تلفنی با اورژانس طی نیمه نخست سال جاری، تصریح کرد: 45 هزار و 411 مأموریت در مدت مذکور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه اورژانس بانوان به زودی در کرمانشاه

راه اندازی پایگاه اورژانس بانوان به زودی در کرمانشاه