مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-25اقتصادي

بازسازی 3 ماهه پل تخریب شده سیبلی آستارا با اعتبار 40 میلیارد تومانی


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پل سیبلی شهرستان آستارا که در اثر سیلاب اخیر تخریب شده است با تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی در مدت سه ماه بازسازی خواهد شد.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پل سیبلی شهرستان آستارا که در اثر سیلاب اخیر تخریب شده است با تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی در مدت سه ماه بازسازی خواهد شد.

داریوش امانی امروز در جریان بازدید از پل تخریب شده سیبلی شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این پل که در محور مواصلاتی پرتردد واقع شده است اظهار کرد: خوشبختانه حادثه سیلاب شهرستان آستارا و پل تخریب شده سیبلی حادثه جانی نداشت و اقدامات لازم برای بازسازی پل در حال انجام است و پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: قرار بر این شده که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به یک راه انحرافی و دسترسی به جای پل سیبلی اقدام شود و در حال حاضر تردد به این طریق در حال انجام است.

امانی با تقدیر از همکاری همه دستگاه ها از جمله فرمانداری آستارا و پلیس راه، با تاکید بر اینکه برآورد اولیه برای بازسازی پل تخریب شده از سیل سیبلی 40 میلیارد تومان بوده است، گفت: 50 درصد هزینه های بازسازی این پل توسط ستاد مدیریت بحران و مابقی نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 3 ماهه پل تخریب شده سیبلی آستارا با اعتبار 40 میلیارد تومانی

بازسازی 3 ماهه پل تخریب شده سیبلی آستارا با اعتبار 40 میلیارد تومانی