مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-06فناوري

راه اندازی 4 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاهای خراسان جنوبی


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی چهار سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در این استان بیش از 250 خانوار روستایی دیگر از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی چهار سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در این استان بیش از 250 خانوار روستایی دیگر از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

مصطفی بهی، پنجشنبه شب 13 مهر به رسانه های گروهی گفت: طی یک ماه گذشته با راه اندازی چهار سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات، چهار روستای استان با جمعیت بیش از 250 خانوار از خدمات مبتنی بر این شبکه برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از این تعداد، سایت فدشک شهرستان بیرجند تازه ساخت ایرانسلی است که مجهز به فناوری نسل 3، 2 و 4 همراه بوده و علاوه بر پوشش تلفن همراه، پوشش اینترنت پرسرعت همراه را در این روستا برقرار کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: همچنین با ارتقای سایت های همراه اول موجود در روستاهای پیرحاجات و ماودر شهرستان طبس و چدان شهرستان قاینات، پوشش اینترنت پرسرعت همراه نیز در این روستاها برقرار شد.

وی اظهار کرد: اجرای این سایت ها از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعتبار بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 4 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاهای خراسان جنوبی

راه اندازی 4 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در روستاهای خراسان جنوبی