مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-21سياسي

خبرهای خوش مدیرکل بیمه سلامت گلستان/ چگونگی برخورداری اتباع خارجی از مزایای بیمه


مدیرکل بیمه سلامت گلستان از برخورداری رایگان حدود 200 هزار نفر از جمعیت شهری استان از مزایای این بیمه خبر داد و گفت: خدمات بیمه سلامت همچنان در حال گسترش است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت گلستان از برخورداری رایگان حدود 200 هزار نفر از جمعیت شهری استان از مزایای این بیمه خبر داد و گفت: خدمات بیمه سلامت همچنان در حال گسترش است.

سیدمحمد حسینی ظهر امروز شنبه 29 مهرماه 1402 در نشست خبری که به مناسبت هفته بیمه سلامت در سالن اجلاس اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رایگان شدن پنج دهک جامعه برای برخورداری از مزایای بیمه سلامت، در حال حاضر فردی در استان گلستان نیست که تحت پوشش بیمه قرار نگیرد مگر اینکه خود فرد در این زمینه کوتاهی کرده باشد.

وی با بیان اینکه تکنولوژی های نوین سبب شده تا ارائه خدمات در حوزه های مختلف تسهیل گردد و در همین راستا پنل عقد و تمدید قرارداد الکترونیکی با مراکز درمانی طرف قرارداد مستقر شده است، ادامه داد: باید این خبر را به اطلاع هم استانی ها برسانیم که تحت پوشش قرار گرفتن واکسن آنفولانزا و پنوموکوک در ذیل خدمات بیمه سلامت یکی از اتفاقات مهم بود که محقق شد.

مدیرکل بیمه سلامت با اشاره به اینکه برخی از داروهای سرطانی که خود و یا مواد اولیه تولید آنها وارداتی هستند در تعهد بیمه سلامت قرار گرفته است، خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش مدیرکل بیمه سلامت گلستان/ چگونگی برخورداری اتباع خارجی از مزایای بیمه

خبرهای خوش مدیرکل بیمه سلامت گلستان/ چگونگی برخورداری اتباع خارجی از مزایای بیمه