مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-30سياسي

آیا نمایندگان غایب و کم کار درمجلس دوازدهم داوطلب می شوند؟


حضور نداشتن بیش از 90 نماینده مجلس در هنگام بررسی لایحه هفتم توسعه بعنوان افق پنچ ساله آینده کشور در صحن مجلس تعجب بر انگیز است و این سوال به ذهن می آید که آیا نمایندگان غایب و کم کار درمجلس آینده هم داوطلب می شوند؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر این که وکیل رأی دهندگان حوزه انتخابیه خود هستند، نماینده تمام مردم ایران نیز محسوب می شوند و حضور به موقع و فعال نمایندگان در صحن علنی مجلس در سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است.

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح چهار شنبه ( پنجم مهرماه ) در هفته ای که گذشت با وجودی که دستور کار مجلس شورای اسلامی ، بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه بود ولی بعد از آغاز جلسه مجلس، تعداد زیادی از نمایندگان صحن مجلس را ترک کردند.

موضوع حضور نداشتن بیش از 90 نفر از نمایندگان در صحن علنی مجلس باعث شد که حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور رییس وقت اداره مجلس به این موضوع انتقاد کند ، چرا که  تعداد 90 نفر از نمایندگان در صحن علنی مجلس غایب بودند و با احتساب نمایندگانی که همراه رییس مجلس برای شرکت در اجلاس بریکس بودند، تعداد غایبان در صحن بیش از 90 نفر بود که بیش از یک سوم نمایندگان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نمایندگان غایب و کم کار درمجلس دوازدهم داوطلب می شوند؟

آیا نمایندگان غایب و کم کار درمجلس دوازدهم داوطلب می شوند؟